anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

söndag

Kategori: Allmänt

Förlåt för ja inte har bloggat. Idag har ja vart och kollat på innebandy igen. inte så super kul idag. va ganska trött så ville bara hem och sova. Mår inte så bra just nu. känner mig tjock som ett hus. ja vill gå ner i vikt!!!! vill bli smal!
Många säger till mig att ibland måste man slå i botten ganska hårt och några gånger för att verkligen vilja kämpa emot ätstörnigen och vilja bli frisk.  Du kanske märker att ja e ganska kluven enda dagen vill ja bli frisk andra dagen vill ja inte. och den andra dagen bryr ja mig inte.  Varför ska de va så svårt och bara bestämma mig?
en sak till ja vill säga är att bloggandet på lördag söndag brukar inte va så bra. oftast för ja har annat för mig.
Men i morgon är de måndag och då ska de bli bättre.
Hoppas ni har en bra söndag
pusspuss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: