anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Söndag på capio

Kategori: Allmänt

Hej snart har ja vart här i en vecka. och de går verkligen upp och ner.
Förasöker anpassa mif så gott ja kan men de e lite svårt.
Personalen säger till mig att ja inte får göra si och så hela tiden känns de som. men de e la bara och lyssna på dom och göra som dom säger även om äs vill nått annat.
Önskar ja kunde få gå ut ner till havet nu när de så så finnt väder ute med tyvärr så får ja hålla mig på balkongen de e så långt ut ja kommer.
i morgon e de vägning och de känns inte bra. känns som ja har gått upp hur mycket som helst mer än va ja kan klara just nu. men som tur e finns de personal här som kan hjlpa mig om ja faller.
Ja måste upp i vikt här de vet ja även om inte äs gillar de och ja har svårt med de.
har ju min gräns som ja inte klara av att se på vågen för då rasar hela värden och ja kommer gå under.
nu ska de snart fruktstund här så ska fixa lite saker innana de.
ha de bra pusspuss <3

Kommentarer

  • rebecca säger:

    Hej. Har du bytt blogg? Såg ditt inlägg på dayviews.com



    Skulle gärna vilja följa dig :)



    Kram

    2012-06-18 | 17:03:51

Kommentera inlägget här: