anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

De va ett tagsen

Kategori: Allmänt

Te va ett tagsen ja va här inne på denna bloggen. slutade ju att blogga här för kände att ja ville lämna de sjuka och jobbiga bakom mig. så då ville ja bara blogga i min andra blogg. men nu har ja märt att ja behöver en blogg där ja kan skriva av mig lite, för de kan ja inte göra i den andra bloggen än. funderar nämligen på att skaffa lösen på den. efter som ja skaffa de mig en blogg för att kunna skriva om va ja känner och hur ja mår.
Pratar inte med någon om maten längre, sen ja kom hem från capio så villja inte prata med någon om hur de går med maten för ja vill inte göra folk besvikna. vist ja går och väger mig och så nu efter som ja äter en medicin  som gör så man går ner i vikt av. men bara för att ja går ner i vikt nu så säger dom attja äter för lite och hela köret.
säger till domm att allt e bra ja äter som ja ska och ja mår bra. Men gör ja de nej de gör ja inte!
har ju börjat skolan nu med. så måste visa för dom andra att ja fixar detta nu att allt blev bra efter ja va på capio.
En sak som ja bara vill skrika ut till dom som ja har på psyk e att bara för att man har vart på capio i ett halvår så e man inte frisk när man kommer där ifrån iaf inte ja!!!!
ja undrar hur länge ja kommer orka ha på mig min mask utan att någon säger nått.
Frågar nogon hur ja mår e svaret alltid ja mår bra. frågar någon hur går de met maten och skolan. de går bra.
Ibland skulle ja bara vilja ta fram rakbladet och skära mig. men ja vet att de e inte någon lösning.
nu vet ja inte va ja ska skriva mer.
 
 
 
LOVE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: