anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Capio

Kategori: Allmänt

Ja tyckte att de verkar bra de han berätta och de ja har hört av andra som vart där.
Tror de kan va nått för mig. så i morgon kommer ja och tacka te till behandlingen på capio. E lite små nervös men de kommer nog ordna sig sen när ja e där nere. vet ju om två st som e där nere nu. Miljön där nere e helt underbart ligger precis vid havet och super vacker e de där. Samtalet igår tog typ två timmar. Den behandlaren som ja kommer och få få super trevlig tyckte ja. han ställde massa frågor som ja skulle svara på. de va lite jobbigt med de gick bra. domen ja fick av han som ja inte ville höra va allvarlig anorexi. sa te han att ja tyckte att de inte stämde så bra på mig.
Ätstörning e la okej. Men allvarlig anorexi de va nog att ta i lite tycker ja. men men skit samma. Hoppas dom andra tjejerna e trevliga där ner. de tror ja att dom är men ändå. e så nervös. Tankarna snurrar i mitt huvudet. tänk om dom tycker att ja e för tjock för att va där. dom kommer nog tänka va ju den tjocka tjejen här. massa sånt skit har ja i mina tankar nu. men ja försöker och inte tänka på de så mycket.
Fick även reda på att dom på framtidsspåret kommer pausa min tid där så länge ja e i Varberg. så de känns skönt att vetta att ja har nått när ja kommer tillbaka hem igen.
Nu ska ja städa lite sen blir de att försöka komma på nått och göra kan inte bara sitta här och inte göra nått.
ha de underbart. fråga om ni undrar nått så ska ja försöka och svara

puss puss på er <3

Kommentarer

  • Emma säger:

    DU E INTE TJOCK!!!DINA TANKAR SUSANNE!!allvarlig anorexi,,fattar du ju inte tjock! men jag vet,men innerst inne vet du me att helt fel,,hoppas du får bra hjälp me dina tankar me,,,inte bara o äta måste jobba me så mycket annat me,,,men det vet du...o du vet jag älskar dej!! du klarar detta =)PUSSSS LOVE

    2012-03-28 | 22:14:36

Kommentera inlägget här: