anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

ligger och funderar...

Kategori: Allmänt

...På ingenting. Alla Känslor e en enda röra i mig just nu.
vet inte va ja ska göra har skit tråkigt. <<<<<<<<<<<funderar på att gå ut och gå, men nej de vill ja inte ja orkar inte de regnar ut och de e tråkigt och bara gå själv.
Tven står på men kan inte koncentrera mig på den. så ligger bara och försöker smala ihop mina känslor och försöker kontrollera och sortera dom. men de verkar med för svårt just nu. vet inte va ja vill. Kanske ta min sömnmedicin och lägga mig och sova. Men nej de kan ja heller inte göra för de e för tidigt kan inte lägga mig redan de går ju inte, de blir bara fel då!
Va fan ska ja göra får bara PANIK på allt just nu känns de som. kommer inte fram till någon och inget passar mig. va e de för liv ja lever.
önskar att ja med kunna att få leva ett så kallad "normalt" liv. gå i skolan jobba och tjäna sina egna pengar. kunna göra va ja vill och bara leva livet. De hade vart underbart. Men än inte de verkar ja ju klara av!
Helgerna e jobbiga tycker ja. finns inga rutiner och inget e som vanligt. tycker de e jobbigt. på veckodagarna vet ja ju va ja ska göra hela tiden. just nu önskar ja att helgerna inte fanns. Ska iaf träffa Martina och Lukas i morgon. nått bra iaf.
ska la se va ja ska göra nu.
säger även natti natti sov så gott
pusspuss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: