anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Torsdag

Kategori: Allmänt

Fcik reda på för en liten stundsen att ja ska på bedömning samtal på capio i Varber på tisdag.
Börjar blir lite nervös men de kommer gå bra.
Har inte hänt så mycket mer sen ja skrev sist.
Mår ganska bra idag även fast ja e trött. sov inte så bra i natt so,na typ vid halv 4 i natt.
Men men. nu ska ja snart ha boende stöd och äta lunch.
men bloggar när ja kan
pusspuss<3 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Hej hur är det?

    Jag funderade oxå på varberg innan jag kom hit e verkar vara mega bra så är lite avis ;)

    har du addat mig på fb ?

    kram

    2012-03-22 | 22:20:37
    Bloggadress: http://tobefree.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Hej hur är det?

    Jag funderade oxå på varberg innan jag kom hit e verkar vara mega bra så är lite avis ;)

    har du addat mig på fb ?

    kram

    2012-03-22 | 22:20:46
    Bloggadress: http://tobefree.blogg.se/

Kommentera inlägget här: