anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Lördag

Kategori: Allmänt

Väntar på att mitt besök ska komma, ska bli trevligt. men samtidigt jobbigt efter som vi kommer ät mat. Men de kommer gå bra. de ska gå bra helt enkelt.
De e typ de som händer idag. ska ut och ta några promenader med hunden med och idag e de underbart väder ute med solen lyser men de e lite kalt med de e bra och ta på sig varma kläder:)
Nu ska ja ta en dusch (underbart).
Ha en underbar lördag så bloggar ja mer sen. funderar på att testa på mobil bloggning. funckar de bra tycker ni?
massa pussar och kramar till er<3

Kommentarer

  • amlikethis säger:

    Sv: Ja, men jag är ändå för tjock och äter för mycket för att va sjuk!;/<3

    2012-01-14 | 14:28:22
    Bloggadress: http://aamomentlikethis.blogg.se/
  • amlikethis säger:

    Sv: Jo, jag har hört att den är bra!:D

    jag är mycket tjockare än alla andra iaf!;/<3

    2012-01-14 | 17:04:00
    Bloggadress: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: