anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Ätstörningsmottagningen

Kategori: Allmänt

träffade ju min behandlare idag och så vägde ja mig. vågen visa ner denna gången vilket ja vet inte är så bra precis. Så vi la till en extra näringsdryck som ja ska ta på morgonen med frukosten.
Och nu har även min behandlare förklart riktigt varför ja inte få träna. så förstår lite bättre nu.
Vet att ja inte får gå ner mer i vikt då. vet hur de kommer sluta annars, och ja vill inte hämna där igen.
Ja försöker verkligen och fixa de, men de e verkligen inte lätt kan ja lova er.
Ibland eller oftast när ja e själv så tar äs över hela mig och ni vet hur de blir med maten då.
men ja försöker iaf.
nu ska ja dricka min Näringsdryck som verkligen inte är god men ja tar den ändå!
pusspuss<3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilken klinik går du på? Jag vet inte vart jag ska vända mig:((( capio eller finns det andra?? Snälla hjälp mig och tipsa om ngn bra!!:-(

    Kram

    2012-02-01 | 10:45:23

Kommentera inlägget här: