anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Onsdag

Kategori: Allmänt

Vet inte va ja ska skriva huvudet e tomt och allt blir bara en stor rör tycker ja.
Är trött hela tiden har inge ork kvar till nått.
i morgon ska ja ha möte om hur ja ska göra med skolan. Får se va vi kommer fram till.
I kväll så ska ja kolla på tv och bara te de lugnt. ska kolla på de blir bättre. handlar om ätstörningar går på 3:an kl 21.00
Nu ska ja nog sova en lite stund till.
Hoppas ni har haft en bra dag<3
pusspuss<3



Tänkte ja skulle svara på denna frågan

Anonym
om Ätstörningsmottagningen:
Vilken klinik går du på? Jag vet inte vart jag ska vända mig:((( capio eller finns det andra?? Snälla hjälp mig och tipsa om ngn bra!!:-( 
Kram
Tyvärr så vet ja inte vart du bor så ja vet inte va de finns för äs-enheter där men du kan gå inte på denna sidan och kolla http://www.atstorning.se/KATS/mapsearch.aspx va de finns för några nära dig.
De finns andra ställen än capio.
Ja vill tyvärr inte skriva ut här vilken äs-enhet ja går på.
Om du vill så kan du maila mig på [email protected] så kan ja hjälpa dig mer eller om du vill veta vilken mottagninge ja går på för vill inte skriva de här.
Kämpa på <3 massa kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: