anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

har inte skrivit på ett tag

Kategori: Allmänt

Hej hoppas allt e bra med er?
Som ni märker så har ja inte bloggat på ett tag.
Har haft mycket ja viljat skriva med får inte fram några ord av allt som snurrar i huvudet på mig.
har massa tankar i huvudet men än ändå så tom i mig.
Svårt och förklara. Känner mig som ett skal Där de inte finns nått inanför.
De e mycket som händer flyttar snart så packar och fixar här hemma. sen måste ja plugga massa, har ett stort prov på fredag. vikten går ner. ska till-äs i morgon får ser va den visar då. ja har redan en aning va den kommer visa.
vet vargen ut eller in med maten vikten och äs-tankarna.
Nått bra är iaf att ja känner mig inte tjock längre. känner mig mer normal nu. en vikt som ja känner att de e okej att väga för mig. Men sen vet ja att dom på äs.enheten inte tycker att de e någon bra vikt. att ja borde upp några kg.
Nu tog de stop i huvudet på mig. så lika bra att sluta skriva nu. kommer bara bli massa konstigt annars och ingen kommer förstå.
Hoppas ni har de bra.
pusspuss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: