anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

äntligen har dom ringt

Kategori: Allmänt

vet inte va ja ska skriva. allt bara snurrar runt i huvudet på mig. har så mycket ja villa säga. med har de live svår att få ner de här bara.
Ja kommer inte få någon uppföljning  i gbg.  på grund av att de har gått förlån tid, sa u.
ändå har vi försökt och få tag i henne sen oktober förra året.
Sen sa hon i november till min behandlare att ja hade ramlat mellan stolarna de va därför ja inte hade fått någon  uppföljning . Till mig sa hon att hon sjöälv tog beslutet att ja inte skulle ha någon uppföljning  efter som hon tyckte att de kanske skulle bli för jobbigt för mig. tycker ho kunde ringt mig eller min behandlare och pratat om de istället för att bestämma de själv.
För hon sa till mig och alla som va på mötet som ja hade när ja låg inne på avd 336 att hon villa ha en uppföljning för hon trodde att ja skulle behöva ytligare några vägger på avd.
Men tyvärr fick inte ja de.
Så om ja vill komma ner till östra igen och ha ett möte med dom, så måste dom få en remiss igen. (dom fick en remiss i november inget har hänt med den)
så de kommer ta mer än 3 månader till innan ja kommer få komma ner på ett samtal. och då blir de ett bedömning samtal om ja vill bli inlagd där igen eller inte.
Men ja kommer inte lägga in mig där igen. ja vill bara komma ner och få prata med dom.
Va på äs-enheten igår med. gick inte alls bra om ja ska vara ärlig hade gått ner anska mycket på en vecka tyckte dom. så blev mass prata om hur dom ska kunna hjälpa mig och allt sånt.
Just nu e ja helt snurrig i huvudet vet va ja vill skriva men får tyvör inte fram de i ord.
hoppas ni har de bra iaf.
pusspuss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: