anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Jobbigt

Kategori: Allmänt

förlåt har inte bloggat på ett tag. och de kommer inte bli så mycket bloggande för mig sen heller på grund av att ja inte kommer ha nått internet från i morgon. men ska försöka uppdatera så fort ja kan.
Idag har ja hjälpt mitt ex att flytta alla sina saker. och nästa lördag flytter ja alla mina saker.
Så de blir första natten ja sover själv nu. undra hur de ska gå. tur ja har sömtabletter om ja skulle behöva ta ;P
Ni kanske vill veta hur de gick på äs-enheten i tisdags. vågen visa typ samma som veckan innan så de va ju bra.
sen så sökte ja om att få komma till capio i Varberg. Så hoppas verkligen ja får de nu.
De va la de som hände typ. Och de ja får höra samma sak hela tiden att ja inte får gå ner mer i vikt nu.
Men de kommer ja ju inte kunna göra efter som ja kommer ha de jävla boende stödet tre gånger i veckan nu i stället för två och så ska dom ringa mig på helgerna och säga att ja sa äta.
SÅ kommer la rulla fram som en köttbulle sen eller nått.
Ne nu ska ja försöka sova lite. hoppas bara ja kan de.
men ni får ha de så bra. så bloggar ja så fort ja har till gång till internet igen.
pusspuss <3<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: