anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Tycker inte om rubriker

Kategori: Allmänt

Idag ville ja verkligen inte gå upp ut min underbara varma go säng. Va så trött när ja vakna, fast ja sov typ hela dagen igår. Ja vet ju varför ja e trött, men ändå gör ja inget åt de.
Idag så måste ja verkligen plugga har ju prov i morgon. Sen ska ja snart börja tvätta med. Känns som ja håller på att stressa ihjäl mig just nu för att hinna allt som ja ska göra. och morgon dagen blir ju inte nått bättre den.
ska och träffa dietisten i morgon på äs.enheten och självklart måste min behandlare vara med för hon tror inte att ja kommer säga saningen till dietisten.  Att ja ska träffa dietisten i morgon är för att ja ska få ett nytt matschema som bara är speciellt till gjort för mig.
Sen efter de så e de bara att ta bussen hem och raka vägen till skolan.
Om ja ska vara ärlig så vet ja inte hur mycket ja orkar mer. men ja måste klara de iaf skolan maten får komma sen när ja har tid känns de som just nu. kan inte vissa alla hur misslyckad ja är om ja inte klara av skolan.
Ni kanske inte tycker de e så mycket som ja gör på dagarna. men de e mer än va ja har skrivit här i bloggen.
Sen gå från och nästan inte göra nått på dagarna till att ha hela dagarna med massa saker som ja ska iväg på.
Är trött på att här att ja måste upp i vikt, och att ja inte får gå ner mer för då kommer ja inte kunna gå kvar i skolan, på grund av att ja inte kommer orka säger dom. Men dom vet inget. ja orkar nog mer än va dom tror bara ja får sova lite.
Nu Måste ja fixa med tvätten börjar ju tvätta om 4 min.
pusspuss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: