anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Sova snart kanske.

Kategori: Allmänt

Nu har mitt besökt åkt hem och ja e hur trött som helst.
Har ätit två pankakor idag. brukar alldrig äta pankakor på grund av att ja inte tycker om de.
Känner mig iaf duktig som inte har ätit nått mer än pankakorna idag.
vart ute på flera promenader idag (gillart).
Nu ska ja mysa ner mig i soffan med en bra film.
puss puss på er sötisar<3

Kommentarer

  • amlikethis säger:

    Sv: Nej, det kommer det inte för jag vill inte bli äckligt smal, bara fint smal!

    Jag vet inte varför jag går hos BUP. Det var dit min skolsköterska skickade mig!;/

    2012-01-14 | 22:06:36
    Bloggadress: http://aamomentlikethis.blogg.se/
  • amlikethis säger:

    Sv: Ja, precis! Fast det jobbigt i mitt läge nu är att min sjuksköterska är näst intill underviktigt och vi tror att hon nyligt har haft en äs..!;/<3

    2012-01-14 | 22:54:03
    Bloggadress: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: