anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

God morgon

Kategori: Allmänt

Idag e de inte så bra. önskar man kunde dra fram tiden lite så de kan bli kväll nu.
Kl e nu halv 12 och ja e inte i skolan somja borde va. Skulle ha engelska nu.
Men tyvärr så gick de bara inte och ta sa sig te skolan för mig idag.
Idag känner ja och ser bara hur tjock ja är. vill inte gå utanför dörren idag så tjock e ja såja inte kan visa mig uta!
Måste iaf försöka ta mig till psykologen sen. Behöver prata om mig lite.
Får se om ja klarar av de bara. Nått ja hatar när ja har sånna här dagar är att duscha, de e nog de värsta som finns då. Men ska iaf försöka komma upp ur sängen och gå in i duschen nu.
ha de bra
pusspuss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: