anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Fryser och känner mig ner.

Kategori: Allmänt

Känner mig inte okej idag. Gick te skolan även fast ja inte orka. hängde inte med så mycket men ja gjorde de ja orka iaf. Sen så skulle ja iväg till ett annat ställe som ja går på. där va de matlagning som vänta, viller verkligen inte va med på de heller idag. Men ja va med ändå. Tog på mig masken och klistra på ett leende på läpparna så va allt bra iaf på utsinda. Men inom mig va de bara kaos. Vill bara skrika ut all ångest!
Sen vart ja på stan och träffa en kompis och hade de trevligt. Vi gick rint på stan och kolla sen gick ja med henne för hon skulla handla hem lite mat. Om ja ska va helt ärlig mot mig själv och er, så orkade ja igentligen inte gå runt på stan frös sjukt mycket hade onte i hela kroppen. Benen ville inte gå mer fick kramp flera gånger.
Men ja tvinga mig ändå att gå runt på stan.
Sen får ja erkänna att ja har hoppas över två mål mat idag. Inte bra ja vet. Men äs e nöjd iaf.
KL e nu halv sex på kvällen och ja måste verkligen göra nått att äta till middag. Helst skulle ja vilja hoppa över middagen med. Men ju mer ja hoppas över mat ju längre tid tar de till ja får börja träna.
Och ja vill inte va tjejen som aldrig kan va med.
Mat ska ja fixa nu! Föresten så e ja själv hemma och då e de mycket svårare med maten. Äta själv e inte min grej!
pusspuss<3
Ensamma har ja och äs stängt in oss i en garderob
för att stirra ut varandras ögon

Har du ens några ögon din jävla sjukdom?

Kommentarer

  • amlikethis säger:

    I mina ögon är jag frisk! Jag har ingen sjukdom!

    Sv: Tack så mycket, massa kramar!<3

    2012-01-25 | 21:15:42
    Bloggadress: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: