anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Ätstörningmottagningen

Kategori: Allmänt

De gick bra hos läkaren han kunde inte se nått konstigt på EkG:t
Sen va de ju bara att åka till äs-enheten. vägde mig, vågen visa ner och ja som trode att ja hade gått upp.
Tänk så fel min känsla hade. Min behandlare blev inte så glad precis hon fråga mig hur mycket ja äter om dagen. Först ljög ja och sa att ja hade ätit som man ska göra. Men hon sa att ja skulle säga som de va, hon ville inte lysna på fröken Anorexi, hon ville bara lyssna på mig. så ja berätta hur ja äter  och hur mycket.
De ja fick som svar va att ja måste äta mer ja e inget litet barn längre. Om ja ska orka gå i skolan så måste ja äta säger hon. Sen sa hon när ja hoppar över mat eller inte äter så mycket ja ska så går ja ner i vikgt för fort. Och de e tydligen farligt. Så nu måste ja skriva matdagbok igen HATAR de.
Måste även till äs-enheten två gånger nästa vecka. Ska träffa dietisten så ska hon göra ett nytt matschema till mig. efter som ja kassta de andra. tyckte inte ja behövde nått och gå efter. men tydligen så tycker min behandlare nått annat. Kommer inte få träffa dietisten själv, så min behandlare kommer va med under hela samtalet på grund av att hon tror inte ja kommer säga saningen till dietisten. Sen måste ja dricka dom hemska ND med fy säger ja bara.
Har funderar och funderat att vågen på äs-enheten måste visat fel.  Ja kan inte ha gått ner så mycket. för de synd verkligen inte på mig kan ja lova. Kläderna sitter precis lika dant sen innan om inte lite tajtare. Får står inte hur de går ihop. Så vågen kan inte stämma!
funderar på att sova snart. har vart mycket jobbigt idag är helt slut i kroppen.
så ja säger  god natt
xoxoxoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: