anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

tankarna som snurrar i mitt huvud

Kategori: Allmänt

idag finns bara vikten i mitt huvud. tankar om hur mycket ja har gått upp i vikt. rädlsan över att ja har gått upp alldeles för mycket i vikt 1kg skulle va för mig för mig. skulle inte kunna acceptera 1kg vikt upp gång.
Va e ja rädd för? Antagligen för att gå upp i vikgt och att vikten inte kommer stanna. att ja bara kommer fortsätta gå upp i vikt hela tiden tills ja blir så tjock att ja inte kan gå.
Går ja upp i vikt för fort då hinner inte mitt huvud med och då blir de bara kaos av allt.
Ja vet att ja inte kommer väga mig fören på tisdag. och att ja borde försöka slå bort dom tankarna ja har i mitt huvud. Men de går inte. TÄnker på hur ja ska kunna gå ner så mycket som de bara går fram tills på tisdag.
Vet att de e fel och tänka så. ja vet de. Men nu e ja själv hemma då går äs på mig 100% hårdare än vanligt.
Ja vill väga de ja väga föra veckan tycker de är en okej vikt om ja måste välja. Skulle kunna stå stilla på den. Men ja vet att min behandlare och dom andra tycker att de inte är en okej vikt. ja vet att alla vill att ja går upp till normal vikt. Men ja vill verkligen inte de. ja har alltid vart lite undervikt ända sen ja va lite. så förstår inte varför ja ska upp till normalt bmi.
Sen förstår ja inte varför man ska räkna på bmi? alla e ju olika i kroppen vissa har mer muskler eller tjcokare benstomme än andra. så bmi kan inte stämma eller? har ja fel?
Idag känner ja mig som en 7:a
Hoppas ni har haft en bra söndag.
pusspuss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: