anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Siffrorna på en våg

Kategori: Allmänt

I morgon är de äs-enheten och vägning och samtal som väntar.
Vill verkligen inte ditt. vill inte se dom hemska siffrorna som visas.
Varför måste ja se dom? Ja vet varför ja måste, men ja tycker inte att de va någon bra förklaring som ja fick varför ja måste se va som står.
Varför ska ett par siffror avgöra hur ja kommer och må och hur maten kommer bli?
De e nått ja brukar fundera på men ja kommer inte fram till nått bra svar.
Ja skulle bara vilja vägra ställa mig på vågen i morgon men ja vet att de kommer inte hjälpa mig.
Sen vet ja att de bara bli en onödig diskussion, Som ja ändå inte orkar med.
Så de e lika bra att kliva upp på vågen och bita sig i läppen och gå av när siffrorna på vågen ha stannat.
Sen Som tur e så har ja ju samtal efter vägningen så man kan prata om de efteråt.
Ja vet att ja kommer få frågan om hur de har gått med maten. Och ja ska försöka säga som de e att de inte alls har gått så bra.
Dom brukar fråga mig hur dom ska kunna hjälpa mig. och va ja behöver ha hjälp med. va ja vill.
ja vet inte hur dom ska kunna hjälpa mig. har gått där länge nu och ja känner att de ändå inte har hjälpt mig så mycket. har gått ganska många steg bak nu.
Ja vet att ja behöver mer hjälp men ja vet bara inte hur.
Ja vill verkligen inte komma tillbaka till östra igen iaf. litar inte på dom efter all svek och fel som dom gjort nu.
Min dag har vart bra. Men Måendet e upp och ner. Just nu ligger ja i soffan kollar på sofies änglar och gråter lite.
Samtidigt som ja pratar med A som verligen betyder så mycket för mig. Borde plugga har massa glosor till på onsdag som ja ska kunna stava till. Men ja känner bara att ja orkar verkligen inte ta tag ide idag.
så får plugga som bara den i morgon istället.
Hoppas nu har haft en bra dag.
pusspuss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: