anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Äs.enheten i morgon

Kategori: Allmänt

I morgon e de ju tisdag igen, vilket betyder att ja ska väga mig och prata med min behandlare.
har inte så mycket förväntningar på vågen. har ingen ångest för att ja måste väga mi i morgon. antagligen beror de på att ja e ett tomt skal just nu utan känslor.
Just nu sitter ja och ser på big brother och försöker plugga lite men de går inte så bra, får verkligen inte inn nått i huvudet.
E trött har ont i huvudet, så tror ja ska gå och ta mig en treo. älskar verkligen treo bättre än alvedon :)
Va hos min psykolog förut. prata om en hel del. men inte så jobbiga gräjjer, efter som hon tycker att ja e svält påverkad så e de ingen ide och prata om alvarliga jobbiga saker nu.
Får ta de lite längre fram.
Vi prata lite om capio i varber med. hon tycker att de låter bra för mig och tror att de skulle kunna hjälpa mig ganska bra. men aa ja vet inte har ju skolan just nu och tänka på med sa ja te henne. fick som svart att skolan finns alltid kvar. men de kommer inte jag göra om ja fortsäter så här. en fråga hon mig om ja tror att ja fortfarande kommer va vid liv till sommaren om ja fortsätter så här. de hon fick till svar va nu pratar vi om nått annat.
Hoppas ni mår bra<3
pusspuss<3

Kommentarer

  • mahaly säger:

    Lycka till på ÄS-enheten! Själv ska jag dit på onsdag, suck.... Kraaaam!!

    2012-02-27 | 20:24:58

Kommentera inlägget här: