anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Värdelös!!!

Kategori: Allmänt

Känner mig så Värdelös och dåligt som inte klarar av nått. Ja trodde att ja va stark som skulle orka allt som ja ska göra på veckorna. ja måste klara av skolan, Orka åka till äs-enheten, orka gå till psykologen, och orka gå och prata med A och orka va på Fs 4 dagar i veckan. De kanske inte låter så jobbigt eller mycket. Men för mig är de jobbigt just nu. Sen e de ju massa annat som ja måste göra när ja e hemma som städa tvätta plugga ut med hunden.
Vet inte hur länge ja kommer orka inte ja bryter ihop totalt. Så värdelös e ja!
Antar att ni förstår ur ja mår idag.
Vill bara lägga mig ner och gråta. nu måste ja ner till tvätten sen blir de plugga massa plugg och så måste ja hinna städa.
hoppas nu har de bra
pusspuss

Kommentarer

  • H säger:

    Det fukar får sond imorgon för jag drog ur den andra..

    2012-01-26 | 16:52:59
    Bloggadress: http://tobefree.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Hjärtat<3

    Du är INTE värdelös!!!

    tänk inte äns den tanken!

    jag vet att du har de skit tufft just nu o jag vet också att om man börjar tänka på allt som måsten så bryter man lätt samman o orkar där av ingenting ist.

    men försök ta en sak i tagen,jag vet att de e svårt,men försök!

    du kan!

    o jg finns här <3

    De fixar sig,men jag tror att du kanske behöver lite mer struktur,lite mer fyrkantigt just nu.

    har jag fel?

    Men de blir mkt ibland o de e okej att gråta.

    gråta ut allt för att sedan kunna andas igen o ta nya tag!

    du kan !<3



    Svar: Du får ALDRIG sluta kämpa,ALDRIG ALDRIG ALDRIG!!!

    de finns många människor inom sjukvården (i detta fallet) som inte kan sitt jobb.som inte kan fatta rätt beslut,som inte kan genomskåda när dom borde kunna göra de. går de något bättre nu med mat o vikt?

    Äter o dricker du något mer än bara kaffe till frulle?de e viktigt att du börjar ta hanf om dig själv! annars kommer du inte överlevna tillslut..o de,de får inte hända!inget ont får hända dig min fina vän!

    du kan o du vill!kämpa kämpa kämpa!!!

    jag finns ju alltid här som back up!<3

    Puss

    2012-01-26 | 22:42:36
    Bloggadress: http://toclosetono.blogg.se/

Kommentera inlägget här: