anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Underbar dag och kväll

Kategori: Allmänt

min dag har vart super bra. vart hemma hos världens underbaraste kompis och henns underbara busiga son.
har ätit två mål mat idag lunch och middag känner mig duktig om ja ska vara ärlig.
Börjar bli nervös inför vägningen på tisdag och samtal med min behandlare.
Men ska försöka inte tänka på de varför ska ja äns bry mig om va vågen visar för siffror?
Ett bar siffror ska la inte styra någons liv eller?
sen en sak till ja börjar störa mig på e min kramper som ja får i vaderna hela tiden. blir galen på de för de gör ju så ONT..
Just nu känner ja att ja vill verkligen kämpa mottt äs tack vara jennys kommentar de e verkligen en underbar vacker tjej kan ja lova<3.
Så nu ska ja sova gott
och ta nya tack i morgon. så nu säger ja god natt sov så gott<3
pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: