anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Skolan

Kategori: Allmänt

Min första engelska lektion gick bra tyckte ja. de va kul. och så fick ja en läxa tills på onsdag. Efter som ja har saknat skolan så mycket tycker ja att de e kul med läxor, har väntat på att få de super kul hihi.
Nu tycker ni säger ja e helt dum i huvudet som vill ha läxor. Men efter som ja inte hoppade av skolan speciellt friviligt så har ja saknat skolan och allt som har med skolan att göra hur länge som helst. Skolan va även min paus från allt de jobbiga som fanns där utan för. Därför Älskar ja att ja äntligen har börjat skolan igen även om de bara e 3 lektioner i veckan men än då.
Och så lite mat prat nu då.
Har druckit massa kaffe redan idag, så tror de räker med kaffe nu.
Har inte blivit någon lunch idag. Men ja ska äta middag vid 3tiden. Blir lite konstigt med tiderna idag med maten
För de ska va mellis kl halv 3 igentligen men idag går de inte så aa de blir svårt de här.
Tycker inte om när de blir så här igentligen men inget och göra åt de nu. så de får va som de e idag.
Måste fylla i min matdagbok med, som ja ska ha med mig till min behandlare i morgon.
Hatar att skriva matdagok. Därför brukar ja alltid skriva upp va ja äter i min kalender, och sen dagen innan ja ska träffa min behandlare så skriver ja in allt i matdagboken lättast så.
Varför ja inte gillar att skriva matdagbok e för att ja tycker de ser ut som ja äter massor när ja fyller i va ja äter på en dag. även om ja inte äter alla mål mat så måste ja skriva i vad och hur mycket ja dricker med. och då ser de mycket ut. även fast ja vet att de e helt normalt att äta 6 gånger om dagen..
så ser min matdagbok ut ska fylla i den nu.
sen blir te att plugga lite :)
pusspuss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: