anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

ny veckan, nya tag!

Kategori: Allmänt

God morgon. Då va demåndag igen och tillbaka till rutinerna igen.
Ska snart ut med hunden. sen blir de Första riktiga lektionen för mig idag. börjar bli ganska nervös. känner inga i skolan eller i klassen. Men de ska nog gå bra. skainte tänkaså mycketpå dom andrautan bara på mig själv. så tror ja de kommer gå bra. Slutar kl 12 så då blir de att gå hem. Vet att ja ska göra lunch när ja kommer hem. 
Men äs tankarna har redaan vart på mig att ja inte ska äta någon lunch de e ju ändå ingen hemma då så varför ska ja äta, sn så ska ja ju väga mig i morgonå då får ja inte äta speciellt  mycket dagen innan vägning. Så går äs tankarna i mitt huvude just nu. Men ja försöker lägga tankarna åt sidan, men de e svårt. men de e ju ett tag kvar tills lunch. Så varför gå och ha de i huvudet nu.  Nu ska ja tänka på skolan ch inget som har med äs och mat att göra. Hoppas nu får en bra dag. så berättar ja hur de gick i skolan sen när ja kommer hem.
pusspuss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: