anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Lite tankar

Kategori: Allmänt

Han tyvärr inte blogg inna ja va tvungen och dra i väg till skolan.
Börja ju skolan idag eller börja och börja, de va upp rop typ och så visa dom runt i skolan.
har ju bara tre lektioner i veckan och de e ju tur de iaf. för under upp ropet som kanske vara de i 30 min ca, fick ja svårt och sita still så ja får le se hur de går på måndag när ja ska försöka sitta till i en timma.
Nu lite äs prata. Som ni kanske vet ska ja till äs-enheten i morgon. å självklart måste ja ju väga mig.
Gillar de inte men har inte så mycket att välja på precis. så de e la bara och ta av sig kläderna och ställa sig på vågen och se va den stannar på vilken siffra som kommer förstöra mitt liv i morgon.
De e sjukt igentligen att en siffra på en våg bestämmer hur ja kommer och må och hur mycket ja kommer kunna äta och hur mycket ja måste röra på mig tills nästa gång ja ska ditt.
Ja märker ju att de e helt sjukt de man håller på med. men varför kan ja inte bra sluta då? Kanske för att äs e starkare än va ja e och att ja kanske inte vågar ta de steget ut från äs än.
Ja e så jävla bra på att berätta för alla andra om hur dom ska äta och att dom inte ska gå ner i vikt och massa sånt.
men till mig själv så går de inte. antagligen för ja bryr mig mer om alla andra än va ja bryr mig om mig själv.
Bara alla andra mår bra så skiter ja hur ja mår för ja e inte lika viktig som alla andra där ute i världen.
ibland önskar ja att ja kunde ta allas problem så alla kunde få leva ett bra liv och få må bra. Men ja vet att de funkar inte så. sen vet ja att de e svårt och hjälpa någon anna så länge man har problem själv.
Men som tur e ja ganska bra på att dölja hur ja mår. de e la både bra och tåligt antar ja.
Nu ska ja fixa lite kaffe sen blir de ut med hunden en sveng.
xoxoxoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: