anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Om mötet

Kategori: Allmänt

Mötet gick bra idag. men jobbigt av de. De vi kom fram till va att ja och min kp ska försöka ha ett möta med min lärare och de som vi kan komma på någon bra lösning så ja orkar med skolan och jobba med maten samtidigt.
Sen så bestämde vi att när ja har gått upp till en vis vikt så ska ja och min kp göra nåt kul ex gå på bio.
Sen när ja har gått upp till en vis vikgt så får ja även börja va med på yogan igen och lite mer aktiviteter.
Sen när ja får min lägenhet som ja hoppas att ja kommer få, så ska även dom hjälpa mig med att handla mat och fixa mat med mig. De va typ de vi bestämde.
Så om ja går upp i vikt får ja göra roliga saker. Går ja ner i vikt så blir de tråkiga saker som händer.
Och sen tror ja att E och J verkligen förstår att de inte så lätt och att de kommer bli jobbigt och svårt att nå målen.
Men dom lova att dom skulle hjälpa mig som gott dom kunde iaf.
Nu ska ja kolla på filmen allt för min syster.
hoppas ni har haft en bra dag
pusspuss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: