anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Lördag

Kategori: Allmänt

Hej på er blogg inte igår på grund av att ja inte va hemma.
Nu sitter ja och dricker min älskade redbull<3 så gött e de.
Väntar på att kl ska bli halv två då ja ska iväg te en kompis och sen ska vi antagligen kolla på lite innebandy ska bli trevligt. Sen när ja komer hem där ifrån så e de tvätta som gäller inte så kul men de behövs ibland.
U från östra har inte ringt mig än, tror inte hon kommer gör de heller.
Blir så arg på folk som inte kan sköta sina jobb iaf när dom jobbar i vården.
Tycker inte hon borde få komma kvar där!
Får la se om hon ringer nästa veckan. skulle inte förvåna mig om hon inte ringer.
Nog om de. Nu ska ja fixa mig lite och så. men ni får ha en bra lörsdag iaf
pusspuss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: