anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Hur gick de på äs-mottagningen?...

Kategori: Allmänt

Vågen visa ju ner men inte så mycket. Fick svara på massa frågor och sen så satt vi och prata om varför de inte går så bra just nu med maten. Se så hade min behandlare pratat med sin chef så hon skulle kunna försöka få tag på U på ab-slutenvården på östra i gbg.
Så idag när ja va iväg te ett ställe så ringde min behandlare och sa att hennes chef hade pratat med U. Så nu hoppas ja att U ringer mig och inte skiter i mig som de känns att hon har gjort efter som ja inte har kommit på min uppföljning än. och de uppföljnungen ska man ha efter tre månader efter man blivit utskriven från slutenvården och ja blev utskriven där ifrån i maj föra året och hon har int hört av sig än. Och va kallar man de för? jo DÅLIG vård!
om 20dagar va de ett årsedan ja blev inskriven på den avd.
Känns som ja ofta är tillbaka på ruta ett igen. men ja ska försöka vända de. även om de e svårt.
Nu ska ja plugga lite som vanligt. men nästa vecka har ja lov och de ska bli helt underbart :)
hoppas ni har de bra
pusspuss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: