anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Äs-enheten

Kategori: Allmänt

I morgon ska ja till äs-enheten igen. ja vill inte väga mig fy hoppas den e sönder i morgon haha.
Va ju hos psykologen förut och de gick bra. prata lite om äs-tankarna och vikten hur mycket ja tycker att de e okej att gå upp i vikt på en vecka. och hon förstog mig, så de känns skönt.
Ja vill ju inte gå upp för fort i vikt för då hinner ja inte mig och då blir de bara pankaka av allt.
Hoppas eran måndag har vart bra.
pusspuss<3

Kommentarer

  • amlikethis säger:

    Sv: Ja, kanske!;/ Men dom brukar inte lyssna på det jag säger. Dom pratar bort det och pratar om någon som dom tycker ska pratas om!;/massa kramar<3

    2012-02-13 | 19:34:50
    Bloggadress: http://aamomentlikethis.blogg.se/
  • louise säger:

    Glad alla hjärtans dag!!

    kram

    2012-02-14 | 19:42:07
    Bloggadress: http://laakinoiise.co.cc

Kommentera inlägget här: