anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Närningsdrycker

Kategori: Allmänt

Han komma hem en stund innan ja ska iväg till äs-enheten. När ja kom hem så va de ett paket utan för min dörr.
Ja viste direkt va de va i paketet. De va ju min näringsdrycker som hade kommit dom verkar va mycket bättre än dom förra ja hade. dom ja har nu e mycket mindre så slipper dricka så mycke på samma gång. för man blir faktiskt mätt på dom. och då orkar man inte äta mer än att dricka nd bara.
Som tur e så behöver ja bara dricka en sån på kvällen inna ja ska lägga mig.
Börjar bli lite nervös inför vägningen en del av mig hoppas att vågen inte visar neråt för ja orkar inte hålla på och prata om att de går så dåligt för mig nu och så vidare. Och sen vill ja kunde va med och träna snart får ju fan inte göra nått känns de som. men mitt egna fel e de ju de vet ja.
Känner att ja skulle vilja ha en paus och få tänka va ja verkligen vill. Vill ja bli frisk eller inte? de e frågan ja ställer mig varje dag.
Nu måste ja skunda te bussen. Berättar sen hur de gick
pusspuss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: