anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Lunch

Kategori: Allmänt

Sitter och väntar på att boendestödet ska komma och äta lunch med mig. Vet inte va ja ska äta en men de åter står och se. Är super trött idag på grund av att ja kunde inte sova inatt så ja spelade wordfeud För de brukar göra mig trött på natten när ja inte kan sova. men inte denna gången hjälpte inte nått.
Idag ska ja bara va hemma och tvätta och städa tänkte ja och sen blir de mys framför tv i kväll.
Äs-tankarna har låtit mig va än så länge hoppa ja slipper dom idag behöver en paus från dom idag känner ja.
Ja kan bli så arg på min ätstörning för att den aldrig kan låta mig va, men samtidigt vet ja ju att de e ja som måste försöka och inte släppa in dom tankarn så igentligen e de nog mig själv ja e arg på.
Nu hinner ja inte skriva mer på grund avv att de e lunch fixa fö mig nu.
Hoppas nu får en bra dag även fast de e fredag den 13 ;P tror inte på sånt för har aldrig vart med om att nått dåligt händer mig just en fredag den 13.
pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: