anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

God morgon <3

Kategori: Allmänt

Hoppas ni har sovit gott.  Ja har inte sovit så super bra drömmt massa om sjukhus, sond och mat fy säger ja de e nog den värsta drömmen man kan ha tror ja. ja tycker de iaf.
Ska snar gå och fixa mitt morgon kaffe :) älskar verkligen.
Sen ska ja ställa mig i en varm lång skön dusch. Sen ska ja till en kompis och mysa idag.
Lite tråkigt att de har kommit snö inatt. Tycker inte om snö.
Mår iaf ganska bra just nu. Försöker tränka bort tankarna om drömmen inatt.
Min behandlare brukar säga att man drämmer oftast om mat och sånt på natten om kroppen e hungrig när man lägger sig, vet inte om de kan stämma men. nån av er som kanske vet om de stämmer?
Ja tyckte iaf att ja inte va hungrig när ja la mig. Men de tycker ja ju alldrig längre heller så.
Min kropp e nog van att inte få så mycket mat på en dag. Men den e nöjd med de den får iaf.
Nu blir de kaffa.
Ni får ha en trevlig söndag.
pusspuss <3

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Finaste hjärtat!<3

    Du måste börja ta tag i kampen,på riktigt!

    hur jävligt de än må vara.

    hur jävla skrämmande de än är!

    jag VET att du kan!

    De där med drömmarna är nog sant.

    jag minns inte om jag själv haft de så någon gång,men i ditt fall låter de faktiskt högst troligt....<3

    har du blivit sondad någon gång :(<3?

    O bara kaffe till frukost?(eller har jag fattat fel?)

    bättre än så kan du fina!

    de VET jag!

    Du är så mkt starkare än du tror!

    du för minskar bara dig,anorexin gör allt för att för minska o trycka ner dig!

    gå DIN väg,kämpa för att DU ska må bra!

    för de e du mer än värd älskade!

    jag står vid din sida all the way <3

    Ta imot all hjälp du kan få o döda henne!!!



    svar: sötnos<3

    Jag mår sådär.de e tufft,minst sagt.

    men de går.

    ja bilden är tagen igår :p.blev så jävla pisst på den jävla idioten!

    eller va de den bilden när jag pekade "fuck you" som du menade?

    o varför undrade du?<3

    E de på tal om inläggning för dig igen?

    jag tänker så mkt på dig med,vill att allt ska bli bättre,bli bra!

    finns de något jag kan göra för dig?<3

    Puss fina

    2012-01-15 | 13:35:39
    Bloggadress: http://toclosetono.blogg.se/

Kommentera inlägget här: