anonymaja

Här kommer ja skriva om min ätstörning. Om hur ja tänker och känner. Kommer va anonym på grund av vissa saker.

Ätstörningsmottagningen

Kategori: Allmänt

Idag ringde min behandlare mig och sa att ja ska komma till henne på Onsdag!
Då kommer ja även få väga mig mindre kul. men innan ja ska dit så ska ja även kolla mitt hjärta.
Maten idag har vart bra enligt förken Anorexi. har ätit en halv potion idag druckit massa kaffe.
De e verkligen hur mycket olika kännslor i mig, ena stunden vill ja blir frisk andra stunden vill ja bara sluta äta och gå ner i vikt. se hur långt ner ja kan komma denna gången. vet ni kanske tycker de låter helt sjukt, men de e så de snurrar i mitt huvudet hela tiden. Ibland vill ja bara att någon tar över ansvaret från mig så ja slipper ta kampen om maten själv. förstår ni hur ja menar?
Men ändå vill ja klara mig själv. att alla bara ska låta mig va och lämna mig i fred så ja kan göra va ja vill med min kropp och mitt liv.
varför ska de va så mycket kännslor med mat för?
önskar att man skulle kunna slippa äta och bara trycka på en knapp så får kroppen de den behöver iaf.
Men ja vet att de går inte göra så och de kommer aldrig gå. tyvärr säger ja.
och grattis till er som älskar mat.
nu tror ja att ja har fått ut de ja känner just nu iaf.
xoxoxoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: